Tuesday 22 May 2012

Ayat Motivasi Diri



suka dengan ayat nie.. biler rasa down sangat2... aku akan baca balik ayat nie.. xsemua org akan suka apa yang kita lakukan.. n xsemua orang akan suka biler kita lebih berjaya daripada mereka.. for me.. biarkan je la aper org lain nak kata.. aku butakan mata n pekak kan telinga.. asalkan aku rasa aku dilandasan yang betul.. aku tetap akan teruskan segala apa yg aku ingin lakukan.. insyallah.. aku yakin setiap usaha pasti ader hasilnya..




setuju dengan ayat nie.. apabila kita terjatuh.. kita perlu bangun semula.. kegagalan akan menjadikan kita lebih matang n memahami aper itu erti kehidupan.. kita patut bersyukur kerana di antara ribuan manusia, kita terpilih untuk merasai erti kegagalan.. bermakna Allah menyayangi kita... DIA ingin menguji sejauh mana n sedalam mana ketaatan kita padaNYa.. n Allah rindukan kita merayu kepadanya.. memohon pertolongan dariNYA.. kerana kita telah lama LALAI kepadaNYA..




i alway think dats i'm d best... saper lagi nak puji diri kita kalau bukan diri kita sendiri.. :)


No comments:

Post a Comment