Tuesday 5 June 2012

UITM CUTI HARI GAWAI



ari nie 5 june 2012.. cuti seminggu sempena harai gawai dah abis.. terasa malas sangat2 nak g kelas.. biler pk2 kan balik, lagi 3 minggu je lagi kelas.. mcm xcaya plak dah nak final exam.. n dis semester will be the last semester for me stay in arau, perlis.. i'm gonna be at selangor again... owhh yeah... really miss d moment that i left here..;( hopefully dats moment will be not forgotten to d end of my life.. ;)


the moment kena marah2 dengan KPP.. Pn Rozihana n En Nizar.. :) semua nya sabab xparticipate lam PDP punya program.. bukan sengaja pun xnak g.. we all p gatai2 makan kat kuala perlis n then balik muntah2 n cirit birit.. OMG.. lau anythg happen kat sana t.. sapa yg susah? sama macam masa aku g PDP sem lepas.. (part 4).. aku sakit n dpt excuse balik awal.. aku xjoint pun aktiviti yg ader.. so no point sebenarnya nak paksa org sakit g aktiviti.. huhuhuhu.. aper pun semua tue dah berlalu.. biler ingat2kan balik, rasa kelakar pun ader.. lecturer kat uitm arau seriously xsama dengan uitm johor.. diaorg quite straight la.. n xle nak jd kawan sgt.. :) huhuhu .. lau johor sgt best.. walaupun dulu aku rasa johor tue dah ulu.. kat lam hutan.. tapi biler sampai arau..mmasyallah.. lagi ulu dr segamat... 


pejam celik pejam celik dah nak abis belajar dah aku.. mcm xpecaya plak.. xlama lagi segulung ijazah akan jadi milik aku.. insyallah, lau di izinkan Tuhan, aku akan sambung belajar sampai aku dapat PHD.. doa2kan la agar impian aku terlaksana.. insyallah.. amin...

No comments:

Post a Comment